2012. szeptember 28., péntek

2656-os modul csomag

2656-06-os modul csomag tartalma:

- Ez a modul csak egy gyakorlati részből áll, ami 16 tételt foglal magába.
- A modul csomag tartalmazza az összes, kidolgozott 16 tételt.
- A csomagban mindössze egy word fájl található, de ne ijedjetek meg ebben az egy fájlban ki van dolgozva az összes tétel, csak nem volt kedvem külön szétszedegetni őket.

Modul ára: 500 Ft.

Mintaképek:



Ingyen letölthető bemutató anyag (2 gyakorlati tétel):

http://data.hu/get/5619912/2656.rar

17 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ugyanez a tételsor, én odaadom bárkinek INGYEN, csak adjatok e-mail címet! Ráadásul nem ugyanekkora a mérete, hanem SOKKAL TÖBB! Azért egy tételsorért 500 Ft-ot elkérni pofátlanság...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én kérném szépen!!!! tamo06@freemail.hu

      Törlés
    2. Ha lennél olyan kedves nekem is elküldhetnéd!
      E-mail: m.niki13@citromail.hu
      Köszönettel

      Törlés
    3. Nekem is akármelyik tétel meg van. CSak írjatok egy emailt kovacsevi1991@gmail.com Én is teljesen ingyen küldöm el.

      Törlés
    4. Kérlek, ha megvannak még a tételeid küld el őket. Nagyon szépen köszönöm.
      E-mail: szucs.zsanett@kodo.hu

      Törlés
    5. HA még megvannak a tételeid, kérlek küld el nekem is. Nagyon Köszönöm!
      e-amil: vincze.kinga2@gmail.com

      Törlés
    6. S.Zoltán
      Szia! Megköszönném, ha el tudnád küldeni a a 2656-os modul kommunikációs tételeit. Előre is köszönöm szépen!
      serenyi.zoltan@gmail.com

      Törlés
    7. Sziasztok! Megvannak még a tételek valakinek? Csak a 2359-06-os és a 2656-06-os tételekre lenne szükségem!. Előre is köszönöm szépen.
      kencsy2@freemail.hu

      Törlés
    8. Sziasztok! Ha valakinek megvannak még a tételek kidolgozva, elküldené nekem? 2656-os kéne, de ha van más is akkor az is jöhet ezek közül: 2356-06/1, 2356-06/2, 2655-06/1. Köszi előre is. :)
      regiii1993@gmail.com

      Törlés
  2. Kérlek, ha megvannak még a tételeid küld el őket. Nagyon szépen köszönöm.
    E-mail: szucs.zsanett@kodo.hu

    VálaszTörlés
  3. Ha megvannak a tételek akkor én is nagyon szívesen fogadnám őket!
    mabe100@freemail.hu
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok nekem a 2656-06 os modul német kidolgozott szóbeli tételei kellenének aki tud lécci írjon : 0728evlin@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Helló!

    Ha lehetne én is szeretném elkérni!

    E-mail: illesadam1989@gmail.com

    Előre is köszi!!!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Ha megvannak valakinek a 2356, 2658, 2655, 2657-es kidolgozott szóbeli tételek, akkor nagyon megköszönném, ha elküldené!:)
    virag.dora@hotmail.com
    köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Akinek megvannak a tételek, légyszíves küldje már el nekem is :)) Nagyon-nagyon szépen köszönöm :)
    kszm.szolf@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. szeretnem a kidolgozott teteleket !
    köszönöm ! adapter165@gmal.com

    VálaszTörlés